Actief sinds 2019 en o.a. bekend via:

  • Telegraaf
  • Plus
  • AD
  • AD
  • BNR
  • DVHN

Wij regelen elk jaar jouw energiecontract. Zo makkelijk kan het écht!

  • Je schrijft je 1x gratis bij ons in.
  • Je krijgt de garantie dat je meer dan een bedrag per jaar bespaart. Beloofd.
  • Aansluitend op jouw huidige contract regelen wij je nieuwe contract. Elk jaar.
  • Je ontvangt altijd eerst een e-mail als we de volgende deal weer geregeld hebben.
  • Je hoeft zelf niks te doen. Wij houden jouw einddatum in de gaten en regelen alles.

Gratis service?

Hoe dat kan!

Zelf bepalen?

Hoe we dit doen!

Goede deal?

Ja, gegarandeerd!

Kostenservice in het kort

Wat vinden anderen van onze service?

beoordelingen

Komt dit jou bekend voor?

Eigenlijk weet je wel dat overstappen geld oplevert. Toch doe je dit waarschijnlijk niet elk jaar.

Dat is jammer, want dan betaal je al gauw een paar honderd euro teveel. Wij zien hiervoor 5 redenen:

1 2 3 4 5
Onbegrip
"Ik begrijp het niet. Je moet telkens bijbetalen. Overstappen heeft geen zin."
Dit horen we vaak. Wij kennen de markt. Bijbetalen komt meestal door veranderingen in belastingen of doordat je meer hebt verbruikt. Wij zorgen dat jouw rekening lager wordt en blijft. Door de goede tarieven te regelen. Elk jaar opnieuw.
Wantrouwen
"Dat overstappen heeft toch geen zin. Na een jaar betaal je toch weer de hoofdprijs…"
Als een contract afloopt, wordt het inderdaad weer duurder. Dat hoeft niet. Als je elk jaar een nieuw tarief of aanbod regelt, dan betaal je een stuk minder. Onze service zorgt er voor, dat jij elk jaar zo’n goedkoop tarief krijgt. En dus niet teveel betaalt.
Ik zit al goed
"Ik ben al overgestapt naar de goedkoopste. Ik zit dus wel goed, denk ik…"
Dat is een misverstand… Helaas gaan ook bij de goedkope leveranciers de tarieven een stuk omhoog, als jouw contract afloopt. Tenzij je nieuwe tarieven regelt. En dat is wat wij dus elk jaar voor jou zullen doen.
Geen zin in
"Natuurlijk wil ik niet teveel betalen, maar om elk jaar me erin te verdiepen…. Ik ga liever wat leuke dingen doen…. "
Logisch. Daarom bieden we onze service. Jij doet leuke dingen en wij zorgen dat je niet teveel betaalt. Gewoon door je 1x aan te melden en het aan ons over te laten. Wij doen dit dan dus elk jaar voor jou.
Tijd vliegt
"Oh, is het al een jaar geleden? Nu betaal ik ineens een stuk meer. Ik kijk volgend jaar wel weer…"
Ja, het wordt automatisch een stuk duurder, als jouw contract afloopt. Met onze service houden wij jouw einddatum in de gaten en zorgen, dat je op tijd weer een nieuw voordelig energiecontract krijgt. Jij betaalt minder en wij regelen het volledig.

Alles geregeld in drie stappen

1
Gratis aanmelden
Vul je gegevens in en laat ons 1x jouw situatie weten. Heel simpel.
2
Jouw voordeel
Wij laten jou zien, wat je kunt besparen. Zodra het mogelijk is regelen wij de 1e overstap.
3
Ontspan
We regelen de 1e overstap en gaan daarna elk jaar voor jou aan de slag. Je krijgt vanzelf bericht.

Elk jaar automatisch een goedkoop energiecontract op de makkelijkste manier.

Kostenservice zorgt ervoor dat jij elk jaar automatisch een goedkoop energiecontract krijgt. Zo voorkom je onnodige hoge energie kosten. Op de makkelijkste manier, zonder er zelf nog over na te hoeven denken. Jij meldt je gratis bij ons aan, wij regelen vervolgens de gehele overstap naar een nieuw energiecontract. Wij nemen het helemaal van je over en houden jou via e-mail op de hoogte en herhalen deze service daarna elk jaar voor jou.

  • We houden in de gaten, wanneer jouw contract afloopt.
  • We onderhandelen op tijd voor jou met de leveranciers.
  • We garanderen je een besparing. Deze overtreffen we.
  • We sturen jou een e-mail als we het weer gaan regelen.
  • Je hoeft niks te doen, maar je kunt op elk moment wel gewoon nog ‘nee’ zeggen.

Als jij je aanmeldt kun je het volledig loslaten. We zorgen ervoor! De 1e overstap, maar ook de volgende nieuwe contracten. Zo doe je zelf niks, maar heb jij het dus wel volledig in de hand.

Automatisch overstappen voor jouw energie

Je krijgt elk jaar automatisch een goedkoop energiecontract. Met gegarandeerd een aantrekkelijk voordeel. Zelf doe je niks meer, want jij laat het geheel door ons regelen. Deze service is voor jou gratis. Wij brengen een vergoeding in rekening bij de winnende energieleverancier met het scherpe aanbod. Het kan dan dus zijn, dat we een extra korting opnieuw krijgen bij jouw bestaande leverancier, of dat we een scherp tarief met een korting bij een andere partij regelen.

1x overstappen heeft geen zin. 1x inschrijven wel!

Ja, je stapt via ons dan ook 1x over, maar daarna heb je gegarandeerd ook elk volgende jaar opnieuw een goedkoop energiecontract. Zo blijf jij jarenlang besparen.

Door elk jaar een scherpe deal te hebben, heb je eigenlijk op langere termijn de goedkoopste oplossing. Gewoon 1x de goedkoopste energieleverancier kiezen, is leuk. Maar het jaar erop betaal je dan toch weer teveel. Tenzij je gebruik maakt van onze unieke service. Dan ben je over meerdere jaren het goedkoopste uit, omdat wij jou gegarandeerd elk jaar op een scherp energietarief zullen zetten.

Geen gedoe! Dat kun je vanaf nu gewoon laten regelen.

Vragen over Kostenservice

Deze service / dienst is gratis. Hoe werkt dit?

Onze service is gratis. We vragen een vergoeding aan de leverancier, die het beste aanbod doet.

Alle leveranciers kunnen meedoen tegen dezelfde vergoeding. Wij hebben daarom geen voorkeur.

Ons uitgangspunt is het realiseren van de scherpe deal, zodat zoveel mogelijk van onze gebruikers hun beloofde besparing krijgen.

Wat is de garantie op de jaarlijkse besparing (de bespaarbelofte)?

Wij beloven je dat we meer dan een beloofd bedrag in euro’s aan besparing regelen. Elk jaar opnieuw. Meer dan een minimaal voordeel, wat jij krijgt door energie af te gaan nemen van een door ons geselecteerde leverancier.

Dat jaar-voordeel berekenen we aan de hand van het verbruik wat jij aan ons doorgeeft. Op basis van dat verbruik… doen wij een belofte over het minimale voordeel. Op basis van dat verbruik… gaan we een aanbod voor jou regelen.

Hoe hoger jouw verbruik, hoe meer voordeel we je kunnen beloven.

Als we dit jaar-voordeel niet zouden behalen door jou over te laten gaan naar de andere leverancier, dan doe we eerst (nog) niets. We onderhandelen verder en zullen je niet aanmelden bij een andere leverancier.

Wij zoeken verder, tot dat wij jouw jaar-voordeel wél kunnen realiseren. Uiteraard proberen we nog meer voordeel te realiseren, dan we hebben beloofd. Dát is onze belofte!

Hoe krijg ik bericht, als er een aanbod is geregeld?

Wij snappen dat niet iedereen altijd zijn e-mail in de gaten houdt, daarom verzenden wij óók extra als service nog een sms. Daarin melden we dat we een aanbod hebben geregeld en dat we daarover een e-mail hebben gestuurd. We noemen in de sms het e-mailadres.
Zo mis je nooit een aankondiging, dat we jou aan zullen gaan melden binnen enkele dagen bij een leverancier.

Hiervoor is het wel van belang dat er een 06- nummer wordt ingegeven als telefoonnummer. Check jouw contactgegevens of pas je telefoonnummer aan op jouw ‘Mijn-kostenservice’ pagina wanneer je deze sms ook graag zou willen ontvangen.

Wanneer melden wij je aan bij een nieuwe leverancier?
  1. Dat doen we alleen als we de beloofde besparing overtreffen. In de praktijk zal het voordeel op jaarbasis een stuk hoger zijn, dan hetgeen we beloofd hebben.
  2. Aanmelden doen we op het juiste moment. De overstapdatum zal gebaseerd zijn op de einddatum van jouw huidige contract. We gaan daarbij uit van hetgeen je zelf op onze site hebt aangegeven. Als deze datum / periode juist is, dan is de overstap boetevrij. Je wordt dan overgezet, aansluitend op jouw huidige contract.
  3. Mochten we jouw einddatum nog niet exact weten, bijvoorbeeld als je een maand of een kwartaal hebt aangegeven, dan laten we de overstap plaatsvinden op de laatste dag van die maand of dat kwartaal. Zo zorgen we er met de nieuwe leverancier voor, dat je niet per ongeluk te vroeg zou worden overgezet. Hier heeft Kostenservice duidelijke afspraken over met de leveranciers. Zij krijgen van ons een datum en gebruiken deze voor het regelen van de overstap op het gewenste moment.

Voordat we jou aan gaan melden bij een nieuwe leverancier, krijg je eerst een mail (en een sms, als je jouw mobiele nummer hebt doorgegeven) van Kostenservice.

Na de aanmelding door ons bij de leverancier ontvang je (binnen 5 werkdagen) een mail van de leverancier met de tarieven en de voorwaarden. Je hebt dan nog 14 dagen het recht om kosteloos te annuleren.

Kan ik een aanmelding bij een leverancier ook annuleren?

Jazeker.
Wanneer wij klaar zijn met onderhandelen en een goed bod hebben ontvangen, waarmee wij onze bespaarbelofte aan jou kunnen nakomen en dus overtreffen, dan melden wij je dit per e-mail. Dit aanbod kun je weigeren (annuleren) bij ons via jouw eigen ‘Mijn Kostenservice’ omgeving. Hiervoor staat er een link in de e-mail.
Na drie tot vijf dagen zullen wij de aanmelding bij de leverancier in gang zetten. Zij sturen jou dan eerst een bevestiging via e-mail, met daarbij de tarieven etc. Uiteraard heb je vervolgens dan eerst nog 14 dagen het recht om deze overstap of verlenging te annuleren bij deze leverancier.
Het nieuwe contract en een overstap wordt volledig door ons met de leverancier geregeld. Ook het opzeggen bij de huidige leverancier wordt voor je geregeld.
Wij regelen alles voor jou, tenzij je dit niet wilt.

Cookies op onze website
Functionele cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert. Ook gebruiken wij functionele cookies voor het opsporen van misbruik van onze website en diensten.
Analytische cookies
Met deze cookies kunnen we het gebruik van de website analyseren, zodat we de prestaties van onze website kunnen meten en verbeteren.
Cookies voor social media
Met deze cookies kunt u verbinding maken met uw sociale netwerken en recensies lezen.
Cookies voor gerichte reclame
Deze cookie worden gebruikt om getoonde advertenties af te stemmen op je interesses, zowel op Kostenservice.nl als op andere websites.