Veelgestelde vragen

Lees hier onze antwoorden op de meest gestelde vragen

Kan ik vandaag direct een aanbod accepteren?
Ja, absoluut. Daarbij houden we wel rekening met de einddatum van uw huidige contract. Als dat nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we u eerst alleen de inschrijving laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij u terug met een scherpe deal. U ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons. Als we voor uw situatie een besparing kunnen regelen, die meer is dan wat we u beloven (onze unieke bespaarbelofte), dan bieden we u direct deze deal. Dit doen we meteen gedurende de inschrijving voor onze service. U kunt daar dan ja of nee tegen zeggen.
Houden jullie rekening met mijn huidige contract?
Ja, absoluut. U geeft bij ons tijdens het aanmelden door, wanneer uw contract (ongeveer) afloopt. Als uw huidige contract nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we u eerst alleen de inschrijving voor onze service laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij u terug met een scherpe deal. U ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons. We tonen u dan wél al onze unieke garantie. De belofte dat u meer dan een beloofd bedrag elk jaar aan voordeel zult krijgen. Alleen dan regelen we een nieuwe deal voor u. En anders onderhandelen we eerst nog even voor u door. Als u zich bij ons inschrijft, dan wordt dit duidelijk. We zullen u daarna via e-mail op de hoogte houden. U hoeft in ieder geval er niet meer over na te denken. Dat doen wij voor u.
Kan ik vandaag direct al een goedkope deal regelen?
Als we voor uw situatie een besparing kunnen regelen, die meer is dan wat we u beloven (onze unieke bespaarbelofte), dan bieden we u direct deze deal. Dit doen we meteen gedurende de inschrijving voor onze service. U kunt daar dan ja of nee tegen zeggen. Daarbij houden we wel rekening met de einddatum van uw huidige contract. Als dat nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we u eerst alleen de inschrijving laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij u terug met een scherpe deal. U ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons.
Wanneer krijg ik mijn goedkope energiedeal?
Als u zich aanmeldt bij Kostenservice, dan tonen wij u tijdens de stappen van de aanmelding direct al het beste aanbod wat we voor u hebben. Dat doen we echter alleen, als u een goede besparing zou realiseren. Meer voordeel, dan wat we u beloven. Gegarandeerd. Daarbij houden we ook rekening met de einddatum van uw huidige contract. Als dat nog langer dan 6 maanden loopt, zullen we u eerst alleen de inschrijving laten afmaken. We komen dan op het juiste moment bij u terug met een scherpe deal. U ontvangt dan vanzelf bericht via e-mail van ons.
Wat doet Kostenservice?
Als u zich bij ons aanmeldt, dan zorgen wij, dat u elk jaar een voordelig energiecontract zult krijgen. Met dit contract betaalt u gegarandeerd aanzienlijk minder voor u energie, dan wanneer u gewoon zou blijven zitten en niks doet. Als u niet elk jaar overstapt, dan betaalt u namelijk te hoge energietarieven. Dat is onnodig en zonde. Wij regelen, dat u elk jaar opnieuw goede tarieven hebt en dus ieder jaar niet teveel voor uw energie betaalt. Zonder dat u er zelf iets voor hoeft te doen, behalve 1x inschrijven.
Deze service / dienst is gratis. Hoe werkt dit?
Onze service is gratis. We vragen een vergoeding aan de leverancier, die het beste aanbod doet. Alle leveranciers kunnen meedoen tegen dezelfde vergoeding. Wij hebben daarom geen voorkeur. Ons uitgangspunt is het realiseren van de scherpe deal, zodat zoveel mogelijk van onze gebruikers hun beloofde besparing krijgen.
Biedt deze service mij de allergoedkoopste deal?
Als u zich erin gaat verdiepen en op meerdere sites gaat kijken, dan treft u wellicht ergens een iets beter aanbod. Dat verschil zal niet heel groot zijn. Onze service geeft u de garantie dat u elk jaar goed zit. Met elke keer opnieuw een scherpe deal. Niet 1x goedkoop, maar elk jaar opnieuw een gegarandeerd voordeel. Dat u daarvoor zelf niks meer hoeft te doen, maakt onze service heel anders dan ander websites of aanbieders.
Wat is de garantie op de jaarlijkse besparing (de bespaarbelofte)?
Wij beloven u dat we meer dan een beloofd bedrag in euro’s aan besparing regelen. Elk jaar opnieuw. Meer dan een minimaal voordeel, wat u krijgt door energie af te gaan nemen van een door ons geselecteerde leverancier. Dat jaar-voordeel berekenen we aan de hand van het verbruik wat u ons doorgeeft. Op basis van dat verbruik… doen wij een belofte over het minimale voordeel. Op basis van dat verbruik… gaan we een aanbod voor u regelen. Hoe hoger uw verbruik, hoe meer voordeel we u kunnen beloven. Als we dit jaar-voordeel niet zouden behalen door u over te laten gaan naar de andere leverancier, dan doe we eerst (nog) niets. We onderhandelen verder en zullen u niet aanmelden bij een andere leverancier. Wij zoeken verder, tot dat wij uw jaar-voordeel wél kunnen realiseren. Uiteraard proberen we nog meer voordeel te realiseren, dan we hebben beloofd. Dát is onze belofte!
Bieden jullie energiecontracten aan op basis van groene energie?
Jazeker. Groene energie heeft ook onze voorkeur. We regelen uw energiecontract alleen bij leveranciers die groene stroom leveren.
Welke energieleveranciers biedt Kostenservice aan?
We onderhandelen in principe met alle leveranciers in Nederland. Een eis van onze kant is, dat de leverancier groene stroom levert. Daarnaast beoordelen we uitvoerig of de leverancier in staat is om een en ander adequaat en vlekkeloos te regelen. De leverancier die voldoet aan bovenstaande criteria én daarbij onze bespaarbelofte aan u kan waarmaken, wordt door ons geselecteerd. Bij de partij, die voor u de laagste jaarkosten biedt, zullen we u dan aan gaan melden. Deze berekening wordt individueel per persoon door ons gemaakt. We regelen het nieuwe contract volledig voor u. Ook het opzeggen wordt voor u geregeld bij de huidige leverancier.

Heeft u een andere vraag?

neem gerust contact met ons op

Koekje?

Kostenservice maakt gebruik van cookies.

Kostenservice maakt gebruik van cookies voor verschillende doeleinden. Door verder gebruik te maken van kostenservice.nl stemt u in met het plaatsen en uitlezen van cookies op onze website. U kunt altijd weer de cookie-instellingen wijzigen.
Cookies op onze website
Functionele cookies
Deze cookies zorgen ervoor dat de website goed functioneert. Ook gebruiken wij functionele cookies voor het opsporen van misbruik van onze website en diensten.
Analytische cookies
Met deze cookies kunnen we het gebruik van de website analyseren, zodat we de prestaties van onze website kunnen meten en verbeteren.
Cookies voor social media
Met deze cookies kunt u verbinding maken met uw sociale netwerken en recensies lezen.
Cookies voor gerichte reclame
Deze cookie worden gebruikt om getoonde advertenties af te stemmen op je interesses, zowel op Koopkracht.nl als op andere websites.